Brasserie de Silly is een familiebrouwerij gelegen in Edingen in Henegouwen. De artisanale brouwtechnieken worden er al zes generaties lang doorgegeven van vader op zoon sinds 1850. Brasserie de Silly heeft altijd gestreefd naar topkwaliteit en naar de beste smaak, maar sinds haar ontstaan in de 19e eeuw zijn er bij Brasserie de Silly heel wat verschillende bieren uit de tanks gestroomd. De etiketten dateren daardoor uit verschillende perioden. Het gevolg? De etiketten waren zeer heterogeen en het was niet duidelijk dat deze bieren tot hetzelfde gamma behoren. Op die manier is het moeilijk om een sterk merk uit te bouwen. Veranderen was bijgevolg de beste optie. In 2015 is een langetermijnrestyling opgezet samen met partner Ex Nihilo, een grafisch bureau uit Bergen. De designers kennen de bierwereld en hebben nu acht nieuwe etiketten ontwikkeld: één voor Abbaye de Forest en zeven voor de Silly-bieren. Er werden ook zes nieuwe glazen ontwikkeld. Het resultaat? Nieuwe bierassortimenten met een hedendaagse look & feel waaruit traditie en kwaliteit blijkt. Een bierliefhebber die houdt van één van de 16 bieren van de brouwerij ontdekt voortaan meer homogene en herkenbare assortimenten. Op die manier zal hij sneller andere bieren van Brasserie de Silly leren kennen...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]