Voortaan mogen leden van BeCommerce naast hun BeCommerce Label ook het pan-Europese label dragen, het Ecommerce Europe Label. Samen met meer dan 10.000 gecertificeerde webwinkels tonen leden van BeCommerce de consument dat de handelaar de Europese wetgeving strikt naleeft.
De doelstelling van het Ecommerce Europe Label is om de internationale e-commerce te bevorderen dankzij een betere bescherming van de consumenten en handelaars door Europese regels op te stellen en duidelijk te communiceren over deze regels. "Het Ecommerce Europe Label zal een aantrekkelijke incentive zijn, vooral voor Belgische webwinkels die internationaal actief zijn. Natuurlijk komt dit keurmerk voor hen erg gelegen, gezien de omvang van de Belgische markt die per definitie vanaf dag 1 een internationale strategie vereist," zegt Patricia Ceysens, voorzitter van BeCommerce.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]