Brave webwinkels krijgen Ecommerce Europe Label

Voortaan mogen leden van BeCommerce naast hun BeCommerce Label ook het pan-Europese label dragen, het Ecommerce Europe Label. Samen met meer dan 10.000 gecertificeerde webwinkels tonen leden van BeCommerce de consument dat de handelaar de Europese wetgeving strikt naleeft.
De doelstelling van het Ecommerce Europe Label is om de internationale e-commerce te bevorderen dankzij een betere bescherming van de consumenten en handelaars door Europese regels op te stellen en duidelijk te communiceren over deze regels. "Het Ecommerce Europe Label zal een aantrekkelijke incentive zijn, vooral voor Belgische webwinkels die internationaal actief zijn. Natuurlijk komt dit keurmerk voor hen erg gelegen, gezien de omvang van de Belgische markt die per definitie vanaf dag 1 een internationale strategie vereist," zegt Patricia Ceysens, voorzitter van BeCommerce.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]