Voortaan mogen leden van BeCommerce naast hun BeCommerce Label ook het pan-Europese label dragen, het Ecommerce Europe Label. Samen met meer dan 10.000 gecertificeerde webwinkels tonen leden van BeCommerce de consument dat de handelaar de Europese wetgeving strikt naleeft.
De doelstelling van het Ecommerce Europe Label is om de internationale e-commerce te bevorderen dankzij een betere bescherming van de consumenten en handelaars door Europese regels op te stellen en duidelijk te communiceren over deze regels. "Het Ecommerce Europe Label zal een aantrekkelijke incentive zijn, vooral voor Belgische webwinkels die internationaal actief zijn. Natuurlijk komt dit keurmerk voor hen erg gelegen, gezien de omvang van de Belgische markt die per definitie vanaf dag 1 een internationale strategie vereist," zegt Patricia Ceysens, voorzitter van BeCommerce.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]