BRC en egghunter, samen voor World Resuscitation Day

Ter gelegenheid van World Resuscitation Day heeft egghunter een radiospot bedacht voor BRC, de Belgische tak van de ERC (European Resuscitation Council) die in het bijzonder hartreanimatie promoot.
In het spotje wordt benadrukt dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn als het gaat om reanimatie. Vrouwen worden minder vaak gered. De redenen hiervoor? Schaamte, #metoo, religie... zijn de belangrijkste oorzaken. Het doel van de spot is om het debat te openen en mensen aan te moedigen reanimatiecursussen te volgen.
NRJ en LN24 hebben de spot al uitgezonden en het debat geopend in verschillende programma's.
Client : ERC / BRC
Contact : Jacques Delchef
Agence : egghunter
Client Service Director : Samantha Hendlisz
Strategy : Steven Cosyns
Creative Directors : Sebastien De Valck & Arnaud Pitz
Creative team : Olivier Pierre & Frans Hulet
Production company : sonhouse
Producer : Thierry Van Durme
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]