BRC en egghunter, samen voor World Resuscitation Day

Ter gelegenheid van World Resuscitation Day heeft egghunter een radiospot bedacht voor BRC, de Belgische tak van de ERC (European Resuscitation Council) die in het bijzonder hartreanimatie promoot.
In het spotje wordt benadrukt dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn als het gaat om reanimatie. Vrouwen worden minder vaak gered. De redenen hiervoor? Schaamte, #metoo, religie... zijn de belangrijkste oorzaken. Het doel van de spot is om het debat te openen en mensen aan te moedigen reanimatiecursussen te volgen.
NRJ en LN24 hebben de spot al uitgezonden en het debat geopend in verschillende programma's.
Client : ERC / BRC
Contact : Jacques Delchef
Agence : egghunter
Client Service Director : Samantha Hendlisz
Strategy : Steven Cosyns
Creative Directors : Sebastien De Valck & Arnaud Pitz
Creative team : Olivier Pierre & Frans Hulet
Production company : sonhouse
Producer : Thierry Van Durme
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]