BRC en egghunter, samen voor World Resuscitation Day

Crea / News

Ter gelegenheid van World Resuscitation Day heeft egghunter een radiospot bedacht voor BRC, de Belgische tak van de ERC (European Resuscitation Council) die in het bijzonder hartreanimatie promoot.

In het spotje wordt benadrukt dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn als het gaat om reanimatie. Vrouwen worden minder vaak gered. De redenen hiervoor? Schaamte, #metoo, religie... zijn de belangrijkste oorzaken. Het doel van de spot is om het debat te openen en mensen aan te moedigen reanimatiecursussen te volgen. 

NRJ en LN24 hebben de spot al uitgezonden en het debat geopend in verschillende programma's.

Client : ERC / BRC

Contact : Jacques Delchef

Agence : egghunter

Client Service Director : Samantha Hendlisz

Strategy : Steven Cosyns

Creative Directors : Sebastien De Valck & Arnaud Pitz

Creative team : Olivier Pierre & Frans Hulet

Production company : sonhouse

Producer : Thierry Van Durme