Met de komst van de digitale media wordt televisie steeds meer bekeken op andere schermen zoals computers, smartphones of tablets. Die mogen echter niet worden gezien als concurrenten. Integendeel, ze verrijken elkaar, maken gebruik van elkaars specifi citeit en bevorderen de interactie met de kijkers. Troeven die ook de reclamecontent ten goede kan komen. De nieuwe reclamemarkt staat nog in de kinderschoenen maar zal snel succes kennen. Er zal dus misschien een nieuw economisch model moeten worden bedacht dat beantwoordt aan de kenmerken van deze nieuwe soort van reclame.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]