Brengt het iets op, dat tweede scherm?
Met de komst van de digitale media wordt televisie steeds meer bekeken op andere schermen zoals computers, smartphones of tablets. Die mogen echter niet worden gezien als concurrenten. Integendeel, ze verrijken elkaar, maken gebruik van elkaars specifi citeit en bevorderen de interactie met de kijkers. Troeven die ook de reclamecontent ten goede kan komen. De nieuwe reclamemarkt staat nog in de kinderschoenen maar zal snel succes kennen. Er zal dus misschien een nieuw economisch model moeten worden bedacht dat beantwoordt aan de kenmerken van deze nieuwe soort van reclame.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]