Een nieuwe regie onder de naam View1média spitst zich toe op de digitale buitenreclame van Monsieur Bricolage. Ze heeft interactieve panelen op 40 verkooppunten van de doe-hetzelf-keten geïnstalleerd. Die omvatten een reclamescherm op groot formaat dat wordt gecommercialiseerd door View1média, met daarnaast een aanraakscherm voor de promotie van de producten en diensten van Mr Bricolage. De merken in de winkel krijgen voorrang, maar niet-concurrerende adverteerders kunnen eveneens reclame op het netwerk kopen als ze relevant zijn voor de doelgroep. View1média commercialiseert het net per twee weken, maand, seizoen en jaar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]