Een nieuwe regie onder de naam View1média spitst zich toe op de digitale buitenreclame van Monsieur Bricolage. Ze heeft interactieve panelen op 40 verkooppunten van de doe-hetzelf-keten geïnstalleerd. Die omvatten een reclamescherm op groot formaat dat wordt gecommercialiseerd door View1média, met daarnaast een aanraakscherm voor de promotie van de producten en diensten van Mr Bricolage. De merken in de winkel krijgen voorrang, maar niet-concurrerende adverteerders kunnen eveneens reclame op het netwerk kopen als ze relevant zijn voor de doelgroep. View1média commercialiseert het net per twee weken, maand, seizoen en jaar.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]