Een nieuwe regie onder de naam View1média spitst zich toe op de digitale buitenreclame van Monsieur Bricolage. Ze heeft interactieve panelen op 40 verkooppunten van de doe-hetzelf-keten geïnstalleerd. Die omvatten een reclamescherm op groot formaat dat wordt gecommercialiseerd door View1média, met daarnaast een aanraakscherm voor de promotie van de producten en diensten van Mr Bricolage. De merken in de winkel krijgen voorrang, maar niet-concurrerende adverteerders kunnen eveneens reclame op het netwerk kopen als ze relevant zijn voor de doelgroep. View1média commercialiseert het net per twee weken, maand, seizoen en jaar.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]