Bridgeneers blijft dubbele namen-trend volhouden met Michiel Mertens

Na in het verleden meerdere Toms, Thomassen, Sofie’s en Jorissen in huis te hebben gehad, kiest Bridgeneers opnieuw voor een beproefde succesformule. Michiel Mertens zal de studio versterken als magazine/brand designer. Dat daar al een Michiel ontwerpt, hoeft geen probleem te zijn. De nieuwste aanwinst kan meteen zijn stempel drukken en brengt daarvoor een hoop ervaring mee.
Bij zijn voormalige werkgever Propaganda alleen al werkte hij 18 jaar lang voor klanten als Proximus, VOKA, KBC en Delhaize. Zijn passie voor typografie, Engelse magazines en straffe brandings zorgen ongetwijfeld voor een meerwaarde in de toren van Bridgeneers.
"Na een korte periode als begeleider voor jongvolwassenen met een mentale beperking en autisme, begon mijn passie voor vormgeving toch te kriebelen, vandaar mijn stap naar Bridgeneers," reageert Michiel Mertens.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]