Bridgeneers blijft dubbele namen-trend volhouden met Michiel Mertens

News / People

Na in het verleden meerdere Toms, Thomassen, Sofie’s en Jorissen in huis te hebben gehad, kiest Bridgeneers opnieuw voor een beproefde succesformule. Michiel Mertens zal de studio versterken als magazine/brand designer. Dat daar al een Michiel ontwerpt, hoeft geen probleem te zijn. De nieuwste aanwinst kan meteen zijn stempel drukken en brengt daarvoor een hoop ervaring mee.

Bij zijn voormalige werkgever Propaganda alleen al werkte hij 18 jaar lang voor klanten als Proximus, VOKA, KBC en Delhaize. Zijn passie voor typografie, Engelse magazines en straffe brandings zorgen ongetwijfeld voor een meerwaarde in de toren van Bridgeneers.

"Na een korte periode als begeleider voor jongvolwassenen met een mentale beperking en autisme, begon mijn passie voor vormgeving toch te kriebelen, vandaar mijn stap naar Bridgeneers," reageert Michiel Mertens.