Bridgeneers brengt het strafste van de Limburgse economie in Best Of POM

Mee zijn met alles wat er beweegt in de Limburgse economie? Daarvoor moet je het POMblad in duiken. Een inspirerend en fris halfjaarlijks magazine, boordevol boeiend en belangrijk nieuws uit de Limburgse economie. Bridgeneers werd ingeschakeld voor het concept, vormgeving en de coördinatie. Een succesvolle samenwerking, want na zes edities verschijnt er in de week van 11 december een ‘Best of POMBlad’.
Deze editie bundelt niet alleen eerder verschenen artikels, maar ook sterke nieuwe verhalen. Ontdek wat Indonesische zeepaardjes met microplastic te maken hebben, de torenhoge ambities van Campus Diepenbeek, en waarom de Einsteintelescoop een miljardenkans is voor Limburg. Het resultaat zijn 52 pagina’s aan zorgvuldig geselecteerde content, waar je als Limburger trots van wordt.
Om er zeker van te zijn dat zoveel mogelijk Limburgers deze ‘best of’ te zien krijgen, schakelde Bridgeneers voor deze editie een versnelling hoger. De ‘Best of POMblad’ verschijnt in de Limburgse edities van zowel Het Belang van Limburg, Het Nieuwsblad als De Standaard. Zo belandt dit pareltje bij iedere Limburger op tafel.
Ontdek de inhoud van eerdere edities van het POMblad hier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]