Investeren doet iedereen. In kinderen, relaties of misschien een woning. Maar de beste investering is er één waar iédereen beter van wordt: in klimaat, gelijke rechten en internationale solidariteit. Zo klinkt de kern van de nieuwe 11.11.11-campagne die ook dit jaar de aandacht wil vestigen op duurzame investeringen. Met groeibiljetten – en dat mag je gerust letterlijk nemen, want deze briefjes zitten boordevol bloemzaad – trok Bridgeneers de aandacht van pers en publiek. Gratis geld ontvangen? Het zou je zomaar eens kunnen overkomen als je één van de vele 11.11.11-vrijwilligers tegen het lijf loopt dezer dagen. Met een tv- en radiospot, ondersteund via sociale media, stuurt het bureau een boodschap de wereld in die even krachtig klinkt als vanzelfsprekend.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]