Bridgeneers en 11.11.11 investeren in een betere wereld

Investeren doet iedereen. In kinderen, relaties of misschien een woning. Maar de beste investering is er één waar iédereen beter van wordt: in klimaat, gelijke rechten en internationale solidariteit. Zo klinkt de kern van de nieuwe 11.11.11-campagne die ook dit jaar de aandacht wil vestigen op duurzame investeringen. Met groeibiljetten – en dat mag je gerust letterlijk nemen, want deze briefjes zitten boordevol bloemzaad – trok Bridgeneers de aandacht van pers en publiek. Gratis geld ontvangen? Het zou je zomaar eens kunnen overkomen als je één van de vele 11.11.11-vrijwilligers tegen het lijf loopt dezer dagen. Met een tv- en radiospot, ondersteund via sociale media, stuurt het bureau een boodschap de wereld in die even krachtig klinkt als vanzelfsprekend.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]