Bridgeneers en 11.11.11 investeren in een betere wereld

Investeren doet iedereen. In kinderen, relaties of misschien een woning. Maar de beste investering is er één waar iédereen beter van wordt: in klimaat, gelijke rechten en internationale solidariteit. Zo klinkt de kern van de nieuwe 11.11.11-campagne die ook dit jaar de aandacht wil vestigen op duurzame investeringen. Met groeibiljetten – en dat mag je gerust letterlijk nemen, want deze briefjes zitten boordevol bloemzaad – trok Bridgeneers de aandacht van pers en publiek. Gratis geld ontvangen? Het zou je zomaar eens kunnen overkomen als je één van de vele 11.11.11-vrijwilligers tegen het lijf loopt dezer dagen. Met een tv- en radiospot, ondersteund via sociale media, stuurt het bureau een boodschap de wereld in die even krachtig klinkt als vanzelfsprekend.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]