Bridgeneers en FOD Volksgezondheid spelen voor premier

Het klimaat. De opwarming van de aarde vertragen. Minder uitstoten. Je zou van minder zuchten. Hoe vervangen we die moeheid bij jongeren door interesse en enthousiasme voor klimaatneutrale oplossingen? Enter My2050. Het educatief platform van de FOD Volksgezondheid laat je zelf bepalen hoe de klimaatdoelstellingen van 2050 gehaald worden. Investeren in een fietscampagne of in de bouw van elektrische auto’s? Jij kiest. Bridgeneers stak de verouderde tool in een volledig nieuw jasje. En die zit jongeren als gegoten.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]