Bridgeneers en FOD Volksgezondheid spelen voor premier

Het klimaat. De opwarming van de aarde vertragen. Minder uitstoten. Je zou van minder zuchten. Hoe vervangen we die moeheid bij jongeren door interesse en enthousiasme voor klimaatneutrale oplossingen? Enter My2050. Het educatief platform van de FOD Volksgezondheid laat je zelf bepalen hoe de klimaatdoelstellingen van 2050 gehaald worden. Investeren in een fietscampagne of in de bouw van elektrische auto’s? Jij kiest. Bridgeneers stak de verouderde tool in een volledig nieuw jasje. En die zit jongeren als gegoten.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





