Bridgeneers en FOD Volksgezondheid spelen voor premier

Het klimaat. De opwarming van de aarde vertragen. Minder uitstoten. Je zou van minder zuchten. Hoe vervangen we die moeheid bij jongeren door interesse en enthousiasme voor klimaatneutrale oplossingen? Enter My2050. Het educatief platform van de FOD Volksgezondheid laat je zelf bepalen hoe de klimaatdoelstellingen van 2050 gehaald worden. Investeren in een fietscampagne of in de bouw van elektrische auto’s? Jij kiest. Bridgeneers stak de verouderde tool in een volledig nieuw jasje. En die zit jongeren als gegoten.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]