Bridgeneers en Fost Plus zien de blauwe zak doorgroeien

Crea / News

Pierre-Marie Donckels is terug! De collega annex blauwe zak die communicatiebureau Bridgeneers vorig jaar in het leven riep om bedrijven te overtuigen hun PMD te sorteren, speelt opnieuw de hoofdrol in de meest recente campagne van Fost Plus. Na de eerste stappen die de blauwe held vorig jaar op de werkvloer zette, werd hij meteen een integraal onderdeel van het team. Een jaar later zien we hem ook effectief aan het werk, en het moet gezegd: het gaat hard voor hem. 

Never change a winning team, dachten ze bij Bridgeneers en dus breidde het Leuvense bureau een vervolg op de succesformule van vorig jaar. En wat blijkt? Pierre-Marie Donckels is na één jaar dienst al meteen gepromoveerd tot "head of PMD". De boodschap van de campagne dit jaar luidt dan ook: geef de PMD-zak in je bedrijf de plek die hij verdient. Dat zoiets grote verantwoordelijkheid en aanzien met zich meebrengt, ontdek je in de tweede campagnefilm.

Daarnaast krijgen bedrijven in ons land ook allemaal een DM in de bus met een fotokader. Daarop prijkt fier de PMD-zak met het onderschrift ‘Werknemer van de maand’. Dat is niet alles: om zijn status nog te vergroten, draaft Pierre-Marie dit jaar ook op als spreker in zijn persoonlijke TED-talk. Hij pakt er uit met een zelfgemaakte presentatie en strooit er duchtig met tips om iedereen op de werkvloer van zijn sorteertwijfels af te helpen. Genoeg motivatie voor bedrijven dus om om eindelijk met de blauwe zak aan de slag te gaan en een ophaalcontract voor PMD af te sluiten, klinkt het.