Bridgeneers en Vlaanderen Vakantieland zitten #volvanverhalen

Crea / News

De zomer staat voor de deur. En dus slaan Bridgeneers en Vlaanderen Vakantieland voor het tweede jaar op rij de handen in elkaar. Onder de noemer ‘vol van verhalen’ lanceren ze samen de zomercampagne 2021. Omdat Vlaanderen vol interessante verhalen zit, die je zélf kan gaan ontdekken of schrijven. De hoofdrol, die speel jij!

De vernieuwde versie van Vlaanderen Vakantieland op televisie loopt nu al een tijdje op Eén. Het programma is de locomotief waaraan een inspirerende contentcampagne hangt. Elke week zorgt Bridgeneers voor extra inspiratie bij de afleveringen, aangevuld met extra tips voor activiteiten en logies. Dat doet het op vlaanderenvakantieland.be, via e-mailmarketing en op de social platformen van het merk. Zo maakt het bureau de Vlaming warm voor een vakantie in eigen land.

De samenwerking met Vlaanderen Vakantieland is er eentje waarin alle sterktes van Bridgeneers samenkomen. Van concept tot productie, van above media tot social media, van print tot website en van data tot conversie. 

Vlaanderen Vakantieland is de samenwerking tussen de vijf provinciale toeristische diensten (Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Provincie Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant), de vijf kunststeden (Leuven, Gent, Antwerpen, Brugge en Mechelen), Toerisme Vlaanderen en Logeren in Vlaanderen. Samen vormen ze de niet-aflatende, permanent enthousiaste stem die je inspireert en motiveert om op vakantie te gaan in eigen land.

Meer info vind je op vlaanderenvakantieland.be.