Bridgeneers en Vlaanderen Vakantieland zitten #volvanverhalen
De zomer staat voor de deur. En dus slaan Bridgeneers en Vlaanderen Vakantieland voor het tweede jaar op rij de handen in elkaar. Onder de noemer ‘vol van verhalen’ lanceren ze samen de zomercampagne 2021. Omdat Vlaanderen vol interessante verhalen zit, die je zélf kan gaan ontdekken of schrijven. De hoofdrol, die speel jij!
De vernieuwde versie van Vlaanderen Vakantieland op televisie loopt nu al een tijdje op Eén. Het programma is de locomotief waaraan een inspirerende contentcampagne hangt. Elke week zorgt Bridgeneers voor extra inspiratie bij de afleveringen, aangevuld met extra tips voor activiteiten en logies. Dat doet het op vlaanderenvakantieland.be, via e-mailmarketing en op de social platformen van het merk. Zo maakt het bureau de Vlaming warm voor een vakantie in eigen land.
De samenwerking met Vlaanderen Vakantieland is er eentje waarin alle sterktes van Bridgeneers samenkomen. Van concept tot productie, van above media tot social media, van print tot website en van data tot conversie.
Vlaanderen Vakantieland is de samenwerking tussen de vijf provinciale toeristische diensten (Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Provincie Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant), de vijf kunststeden (Leuven, Gent, Antwerpen, Brugge en Mechelen), Toerisme Vlaanderen en Logeren in Vlaanderen. Samen vormen ze de niet-aflatende, permanent enthousiaste stem die je inspireert en motiveert om op vakantie te gaan in eigen land.
Meer info vind je op vlaanderenvakantieland.be.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]