Vlaanderen Vakantieland is een vast begrip geworden voor iedereen die al eens weg durft te dromen van vakantie in eigen land. Maar ook vaste begrippen moeten mee met hun tijd. En Bridgeneers schoot met plezier in actie om hun branding een flinke update te geven. Ze vervingen het harde tweekleurige logo met een vriendelijke, monokleurige versie en voorzagen het van vijf basiskleuren. Deze kleuren breidden ze verder uit met een arsenaal aan secundaire kleuren (geïnspireerd op de rijkheid van Vlaanderen) die men toepast in een uitgebreide beeldtaal. Kortom: een inspirerende huisstijl die alles waar vakantie om draait belichaamt!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]