Bridgeneers geeft Vlaamse vakanties een nieuw jasje

Vlaanderen Vakantieland is een vast begrip geworden voor iedereen die al eens weg durft te dromen van vakantie in eigen land. Maar ook vaste begrippen moeten mee met hun tijd. En Bridgeneers schoot met plezier in actie om hun branding een flinke update te geven. Ze vervingen het harde tweekleurige logo met een vriendelijke, monokleurige versie en voorzagen het van vijf basiskleuren. Deze kleuren breidden ze verder uit met een arsenaal aan secundaire kleuren (geïnspireerd op de rijkheid van Vlaanderen) die men toepast in een uitgebreide beeldtaal. Kortom: een inspirerende huisstijl die alles waar vakantie om draait belichaamt!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]