Bridgeneers geeft Vlaamse vakanties een nieuw jasje

Vlaanderen Vakantieland is een vast begrip geworden voor iedereen die al eens weg durft te dromen van vakantie in eigen land. Maar ook vaste begrippen moeten mee met hun tijd. En Bridgeneers schoot met plezier in actie om hun branding een flinke update te geven. Ze vervingen het harde tweekleurige logo met een vriendelijke, monokleurige versie en voorzagen het van vijf basiskleuren. Deze kleuren breidden ze verder uit met een arsenaal aan secundaire kleuren (geïnspireerd op de rijkheid van Vlaanderen) die men toepast in een uitgebreide beeldtaal. Kortom: een inspirerende huisstijl die alles waar vakantie om draait belichaamt!
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]