Vlaanderen Vakantieland is een vast begrip geworden voor iedereen die al eens weg durft te dromen van vakantie in eigen land. Maar ook vaste begrippen moeten mee met hun tijd. En Bridgeneers schoot met plezier in actie om hun branding een flinke update te geven. Ze vervingen het harde tweekleurige logo met een vriendelijke, monokleurige versie en voorzagen het van vijf basiskleuren. Deze kleuren breidden ze verder uit met een arsenaal aan secundaire kleuren (geïnspireerd op de rijkheid van Vlaanderen) die men toepast in een uitgebreide beeldtaal. Kortom: een inspirerende huisstijl die alles waar vakantie om draait belichaamt!
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Director bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]