Bridgeneers opent deuren voor Goodcampers

Voor de vierde keer al opent Bridgeneers de deuren van het pop-upbureau Goodcamp. Dat is een smeltkroes aan borrelend talent uit verschillende disciplines. Zes pas afgestudeerde jongeren die vier maanden lang "de wereld van campagnes, content, branding, design en video op hun grondvesten laten daveren." In alle vrijheid, maar steeds onder de vleugels van de ervaren rotten van Bridgeneers. Thomas Klein, digital director en bezieler van het project: “Wij verwachten niet van deze jongeren dat ze marketingtaal spreken of een hele resem tools onder de knie hebben. Wel verwachten we lef en drive, een serieuze portie goesting om zichzelf te ontplooien. Dat zij van ons leren, vinden we even vanzelfsprekend als dat wij van hen leren.”
Door de focus te leggen op nobele klanten, gaat Goodcamp samen met Bridgeneers voor dubbele KPI’s: bedrijfsvoordeel én maatschappelijk voordeel. Met een sterke sociale identiteit en door te werken volgens het ASAP-principe (as sustainable as possible) maakt de ‘good’ onlosmakelijk deel uit van Goodcamp. Goodcampers werken aan échte projecten voor échte klanten. Zo leren ze niet enkel hun eigen talenten kennen, maar ook de kneepjes van het vak. Bridgeneers voorziet naast betrokken duwtjes in de rug daarom ook workshops van specialisten uit het veld. Kennis die meteen kan worden ingeruild voor extra groeipunten op het eindrapport. En dat rapport zit vol bonussen: een fameus avontuur op het CV, goedgevuld adressenboekje én een snelticket naar de arbeidsmarkt. Niet toevallig durft er al eens een Goodcamper blijven plakken op de Bridgeneers-werkvloer. Maxim Wezenbeek, digital creative: “Ik nam twee edities geleden deel aan Goodcamp. Zonder ervaring of relevante studies, kreeg ik zo toch een voet tussen de deur in het communicatiewereldje. Al kan dat ook aan mijn espresso’s gelegen hebben, mijn collega’s zijn zoals alle hipsters koffieverslaafd.”
Wil je zelf een Goodcamper worden? Content creatives, video producers, account managers, digital marketeers, data-analisten, developers, copywriters,… met een lege agenda tussen 1 september 2021 en 17 december 2021 kunnen zich aanmelden via https://www.bridgeneers.be/job/goodcamp
Een pop-upbureau betekent ook werken aan echte projecten. Goodcamp zal ingeschakeld worden op Bridgeneers werk, maar ook zelf naar klanten moeten zoeken. Bedrijven en organisaties die interessante projecten hebben liggen, mogen nu al contact opnemen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]