Bridgeneers trekt art director aan én vers blik stagiairs open

News / People

Stapte vorige week frisgewassen de Remy-toren binnen: Toon Conard, een 28-jarige art director uit Hasselt. Na een jaartje AdSomeNoise was zijn honger naar relevante campagnes niet gestild. “Gelukkig viel tijdens mijn studie de naam Absoluut wel eens: een bureau dat voor nobele doelen werkt en iets doet met reclame én commercieel profijt overstijgt.” Het voelt voor hem dus een beetje als thuiskomen: “Ik wist toen al dat ik sowieso aan zulke projecten wou werken.” 

Naar goede gewoonte mag het Leuvense communicatiebureau deze periode ook een vers blik stagiairs opentrekken. Het zijn vooral de digitale Bridgeneers die plaats moeten voorzien, want zij ontvangen maar liefst drie enthousiastelingen.

De nieuwste digital creative Febe Serverius komt niet From Russia with Love, maar uit de Thomas More Hogeschool met enorm veel energie. Ook Majd Kanzooah staat paraat. Hij volgt de opleiding Digitale Marketing en Communicatie aan UCLL en gaat de digitale campagnes versterken aan de zijde van een data-specialist. En het is alle hens aan dek op het digitale front, want ook Robin Van Overloop gaat vanop de klapstoelen in Thomas More even meesurfen op de communicatiegolven in Leuven. Hij studeert Interactive Multimedia Design en zal zich op webdesign storten.

Team strategie zet de staldeuren dan weer open voor Yenthe Decoster. Zij heeft al een bachelor Marketing aan de UCLL op zak en timmert nu aan de weg van haar tweede bachelor in de Communicatie: Branding & Advertising aan Thomas More. Zij zal tot in juni haar sporen verdienen als strategisch medewerker.