Bridgeneers verwelkomt zeven nieuwe avonturiers

News / People

Dat het bedrijvige tijden zijn bij Bridgeneers, noem het gerust een understatement. Terwijl de bovenste verdiepingen van de Remytoren een laatste likje verf krijgen, warmen zeven nieuwe gezichten zich op om het beste van zichzelf te geven als nieuwe torenbewoners. Want naast een schoon uitzicht investeert Bridgeneers onophoudelijk in verrassend inzicht.

Met 63 zijn ze intussen bij full service bureau Bridgeneers. In nog geen jaar tijd onderging het bureau een gedaanteverwisseling waarbij niet enkel een nieuwe naam en nieuwe kantoren hoorden. De uitbreiding van het personeelsbestand met zeven creatievelingen bevestigt de groei.

Na 12 jaar als freelancer te hebben gewerkt voor klanten als Unilever, Ogilvy en Groen start Marck Kockelkorn als art director. Kleurrijke concepten die eruit springen? Da’s precies de specialisatie van deze ideeënspuier/kunstenaar/perensapbrouwer.

Versterking komt er ook op grafisch gebied. Na haar studies Information Design aan Sint-Lukas deed Zoë Slock ervaring op bij LUON en James Bold.Agency. Klanten benaderen met een verrassende en persoonlijke aanpak, da’s haar stijl. De juiste brand designer op de juiste plek dus.

Hein Wollants vervoegt zich bij het team als grafisch vormgever/DTP’er met 12 jaar ervaring bij onder andere Crossmark en Corelio. Grafische producties tot een goed einde brengen? Een fluitje van een cent voor Hein.

Klanten, deadlines, budgetten, presentaties, briefings,… ze zijn meer dan veilig in de handen van Jorien Lombaerts. Als (digitale) marketeer verdiende ze haar strepen bij Vitra en Ayming. Ervaring die haar als accountmanager uitstekend van pas zal komen.

Ook op het vlak van marketing en new bizz verwelkomt Bridgeneers opvallende nieuwkomers. Met ervaring bij digitale bureaus als Boondoggle, Internet Architects en The Reference neemt Kurt Vandermaesen beide domeinen voor zijn rekening.

Peter Christianen kwam binnengewaaid als stagiair en zorgde voor een instant klik. Met een diploma Communicatiewetenschappen op zak en een bijzondere interesse voor design en politieke strategie toont hij zich de geknipte strategisch planner.

Last but not least: Alexia Vroome wordt Bridgeneers’ allesziende torenwachter. Daar zit haar carrère als opticien vast voor iets tussen. Dankzij ervaringen bij Promo Sapiens leerde ze ook in de marketingwereld haar mannetje staan. De ideale agency host dus, in opvolging van Margo Bogaert die voortaan de rol van pitch manager op zich neemt.