Bridgeneers zoekt outsiders die keet komen schoppen

Bridgeneers lanceert een nieuwe editie van Goodcamp, de bootcamp voor outsiders in de communicatiewereld. Goodcamp, da's een creatief pop-upbureau met 6 jonge kapiteins aan het roer. Of zwemleraressen. Stewards. Masters in de geneeskunde. Hoee Goodcamp er dit jaar zal uitzien, hangt vooral af van wie het hardst staat te trappelen om de wereld van communicatiecampagnes, branding, design en motion te laten daveren.
Goodcampers werken mee aan de projecten voor Bridgeneers-klanten. Wat steekt zo’n Goodcamper allemaal uit? Ervaring opdoen. Connecties leggen. Bijleren. Vrienden maken. Op tijd uit bed rollen. Een bootcamp van vier maanden. Da’s hard werken. En veel cake eten. Met workshops en de ondersteuning van ervaren rotten in het vak je eigen talenten leren kennen.
De volledige vacature vind je terug op de website van Bridgeneers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]