Bridgeneers zoekt outsiders die keet komen schoppen
Bridgeneers lanceert een nieuwe editie van Goodcamp, de bootcamp voor outsiders in de communicatiewereld. Goodcamp, da's een creatief pop-upbureau met 6 jonge kapiteins aan het roer. Of zwemleraressen. Stewards. Masters in de geneeskunde. Hoee Goodcamp er dit jaar zal uitzien, hangt vooral af van wie het hardst staat te trappelen om de wereld van communicatiecampagnes, branding, design en motion te laten daveren.
Goodcampers werken mee aan de projecten voor Bridgeneers-klanten. Wat steekt zo’n Goodcamper allemaal uit? Ervaring opdoen. Connecties leggen. Bijleren. Vrienden maken. Op tijd uit bed rollen. Een bootcamp van vier maanden. Da’s hard werken. En veel cake eten. Met workshops en de ondersteuning van ervaren rotten in het vak je eigen talenten leren kennen.
De volledige vacature vind je terug op de website van Bridgeneers.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]