Op woensdag 1 juli, de eerste dat dag de cinema’s na lange tijd weer mogen opengaan, lanceert Brightfish, de regie voor cinemareclame, de ‘Hello Cinema: Word Cinema Superfan’-actie.
De hele zomer lang kunnen bioscoopbezoekers klein en groot een videoboodschap insturen waarin ze vertellen waarom zo blij zijn dat om weer terug naar de bioscoop te kunnen gaan. De leukste filmpjes verschijnen tijdens het voorprogramma op het grote scherm.
“Het gevoel om na een lange tijd weer samen met vrienden of je gezin naar de cinema te gaan is een fantastisch moment. Hello Cinema wil dat magische gevoel capteren en de cinemabeleving bij echte bioscoopfans uitvergroten,” zegt Frederik Braem, creative services director bij Brightfish.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]