Brightfish maakte vandaag zijn nieuwe structuur bekend. De belangrijkste wijziging in de organisatie is dat alle nationale salesactiviteiten binnen één coherente structuur zullen worden ondergebracht. De nationale sales managers Mieke Pareit, Johan Nelemans, Kim Temmerman en Katrien Weyts zullen hierbij rechtstreeks rapporteren aan managing director Patrick Van Dijck. Ook Geneviève Rousseau, verantwoordelijk voor Outdoor & Digital Signage, zal aan hem rapporteren.

Patrick Van Dijck, managing director Brightfish
Dat betekent dat commercial director Thierry Jourquin geen deel meer uitmaakt van de nieuwe structuur. Zijn functie wordt niet opnieuw ingevuld. Het lokale salesdepartement blijft ongewijzigd aangestuurd door Jurgen Cappuyns, director Local Sales.
Binnen het managementteam neemt Philippe Adam Leenaerdt, director Business Development, tot slot een bijkomende rol op als verantwoordelijke voor de verdere uitbouw van de relaties met de bioscoopexploitanten. Patrick Van Dijck: “We werken al een tijd aan de optimalisatie van onze organisatie. Het samenbrengen van de verschillende verkoopkanalen in één nationaal team en een sterke focus op technische en creatieve ondersteuning moeten ons toelaten ons aanbod beter af te stemmen op de noden van onze klanten. Daarnaast willen we ook gerichter samenwerken met de bioscoopexploitanten zelf, zodat projecten als Cinevox of de BNP Paribas Fortis Film Days een unieke meerwaarde voor de bioscoopsector blijven brengen.”
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]