Brightfish maakte vandaag zijn nieuwe structuur bekend. De belangrijkste wijziging in de organisatie is dat alle nationale salesactiviteiten binnen één coherente structuur zullen worden ondergebracht. De nationale sales managers Mieke Pareit, Johan Nelemans, Kim Temmerman en Katrien Weyts zullen hierbij rechtstreeks rapporteren aan managing director Patrick Van Dijck. Ook Geneviève Rousseau, verantwoordelijk voor Outdoor & Digital Signage, zal aan hem rapporteren.
Dat betekent dat commercial director Thierry Jourquin geen deel meer uitmaakt van de nieuwe structuur. Zijn functie wordt niet opnieuw ingevuld. Het lokale salesdepartement blijft ongewijzigd aangestuurd door Jurgen Cappuyns, director Local Sales.
Binnen het managementteam neemt Philippe Adam Leenaerdt, director Business Development, tot slot een bijkomende rol op als verantwoordelijke voor de verdere uitbouw van de relaties met de bioscoopexploitanten. Patrick Van Dijck: “We werken al een tijd aan de optimalisatie van onze organisatie. Het samenbrengen van de verschillende verkoopkanalen in één nationaal team en een sterke focus op technische en creatieve ondersteuning moeten ons toelaten ons aanbod beter af te stemmen op de noden van onze klanten. Daarnaast willen we ook gerichter samenwerken met de bioscoopexploitanten zelf, zodat projecten als Cinevox of de BNP Paribas Fortis Film Days een unieke meerwaarde voor de bioscoopsector blijven brengen.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]