Brightfish lanceert filmwedstrijd "Brightcity"

Voor de vierde keer organiseert Brightfish een wedstrijd voor mediaprofessionals aan de hand van een kunstwerk waarin tien films verborgen zitten. De wedstrijd luistert deze keer naar de naam "Brightcity", en zowel adverteerders als media- en creatieve bureaus kunnen deelnemen tot 20 april.
Op het kunstwerk, dat werd ontworpen door de Brusselse artiest Arnaud Kool, is een drukke winkelstraat in de stad te zien waarin de verschillende winkels subtiel verwijzen naar tien verschillende films. Wie ze allemaal denkt gevonden te hebben, kan deelnemen via deze link om kans te maken op een "One Week Cinema Campaign". Een belangrijke tip: de verborgen films zullen allemaal in de zalen lopen tussen nu en eind juni (zie de Brightfish Movie Calendar voor inspiratie)...
Beeld ©Arnaud Kool
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]