Voor de vierde keer organiseert Brightfish een wedstrijd voor mediaprofessionals aan de hand van een kunstwerk waarin tien films verborgen zitten. De wedstrijd luistert deze keer naar de naam "Brightcity", en zowel adverteerders als media- en creatieve bureaus kunnen deelnemen tot 20 april.
Op het kunstwerk, dat werd ontworpen door de Brusselse artiest Arnaud Kool, is een drukke winkelstraat in de stad te zien waarin de verschillende winkels subtiel verwijzen naar tien verschillende films. Wie ze allemaal denkt gevonden te hebben, kan deelnemen via deze link om kans te maken op een "One Week Cinema Campaign". Een belangrijke tip: de verborgen films zullen allemaal in de zalen lopen tussen nu en eind juni (zie de Brightfish Movie Calendar voor inspiratie)...
Beeld ©Arnaud Kool
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]