Voor de vierde keer organiseert Brightfish een wedstrijd voor mediaprofessionals aan de hand van een kunstwerk waarin tien films verborgen zitten. De wedstrijd luistert deze keer naar de naam "Brightcity", en zowel adverteerders als media- en creatieve bureaus kunnen deelnemen tot 20 april.
Op het kunstwerk, dat werd ontworpen door de Brusselse artiest Arnaud Kool, is een drukke winkelstraat in de stad te zien waarin de verschillende winkels subtiel verwijzen naar tien verschillende films. Wie ze allemaal denkt gevonden te hebben, kan deelnemen via deze link om kans te maken op een "One Week Cinema Campaign". Een belangrijke tip: de verborgen films zullen allemaal in de zalen lopen tussen nu en eind juni (zie de Brightfish Movie Calendar voor inspiratie)...
Beeld ©Arnaud Kool
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]