
“Om de vooropgestelde doelstellingen te behalen, hebben we naar aanleiding van het Autosalon een 360°-campagne bedacht en uitgewerkt, die inzet op de zichtbaarheid op het terrein, de digitale communicatie en de activatie," zegt Myriam Blanpain, CEO van AddRetail. "We toonden getuigenissen en speelden in op de dagelijkse zorgen van de mensen om zo het belang van de makelaar aan te tonen. Tijdens elke campagne zetten we een belangrijk voordeel van de makelaar in de kijker via een grote affiche van 2 m2 (in 2500 bushokjes) en een video op de sociale media. De vernieuwende virtualreality-ervaring die we op de stand ‘Je Makelaar’ aanboden, trok maar liefst 1400 bezoekers. Een succes op alle vlakken dat beloond werd met uitstekende cijfers en deze trofee.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]