Brocom en AddRetail vallen in Decavi-prijzen


“Om de vooropgestelde doelstellingen te behalen, hebben we naar aanleiding van het Autosalon een 360°-campagne bedacht en uitgewerkt, die inzet op de zichtbaarheid op het terrein, de digitale communicatie en de activatie," zegt Myriam Blanpain, CEO van AddRetail. "We toonden getuigenissen en speelden in op de dagelijkse zorgen van de mensen om zo het belang van de makelaar aan te tonen. Tijdens elke campagne zetten we een belangrijk voordeel van de makelaar in de kijker via een grote affiche van 2 m2 (in 2500 bushokjes) en een video op de sociale media. De vernieuwende virtualreality-ervaring die we op de stand ‘Je Makelaar’ aanboden, trok maar liefst 1400 bezoekers. Een succes op alle vlakken dat beloond werd met uitstekende cijfers en deze trofee.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]