Brocom, het marketingplatform van 2500 onafhankelijke verzekeringsmakelaars en gedragen door de federaties FVF en Feprabel en 10 verzekeringsmaatschappijen, heeft zich voor 2018 tot doel gesteld de makelaar 4.0 in de markt te zetten. Peggy O. ontwikkelde samen met Sabouge geanimeerde awareness-spotjes voor televisie en online. Ze beelden kort en krachtig de toegevoegde waarden van de makelaar uit en hoe hij op de verwachtingen van klanten beantwoordt: zijn toegankelijkheid, zijn proactiviteit, zijn advies, zijn transparantie en zijn reactiviteit. Ontdek alle spots op de website makelaarinverzekeringen.be.
Ook zet Brocom volop in op de salons. Na een zeer succesvolle doortocht op het Autosalon stond de verzekeringsmakelaar ook op Batibouw met alles erop en eraan: grote affichage rond het salon, een interactieve stand en een online aanwezigheid op Immoweb. Als partner van De Week van het Geld nam “Je Makelaar” ook deel aan 4 infomarkten met een focus op de financiële educatie van de consument.
Annie Courbet van Brocom: “Dankzij de nieuwe dynamiek die we sinds een jaar voor “Je Makelaar, Je beste Verzekering” proberen te creëeren, kunnen we mooie cijfers voorleggen. Zo mogen we een verhoging noteren van de notoriëtiet van 27% in 2016 tot 36% in 2017."