
Frédéric van Dieren, voorzitter van BROCOM: "De verzekeringssector is positief aan het evolueren en we staan voor talrijke uitdagingen. Sinds de komst van Annie Courbet is er al veel werk verricht, zowel inhoudelijk als vormelijk. In samenwerking met de federaties FVF en Feprabel bedachten we de verzekeringsmakelaar van morgen en noemden we hem de ‘verzekeringsmakelaar 4.0’. In dit kader willen we onze makelaars aanmaoedigen om zich aan te passen en hen nieuwe instrumenten aanbieden. We willen hen positioneren als het beste antwoord op de verwachtingen van de consument met een persoonlijke aanpak als grote toegevoegde waarde. We waren opzoek naar een geschikt agentschap met veel ervaring dat in staat is deze specifeke problemen te begrijpen."
"Wij willen onze klanten begeleiden met een globale en operationele strategie om hun netwerk te dynamiseren en zinvolle communicatie creëren die hen de mogelijkheid biedt aanwezig te zijn in het dagelijkse leven van de consument," vult Myriam Blanpain, CEO van AddRetail, aan: "Ons doel is een combinatie van creativiteit, pragmatisme, imago en operationele deskundigheid. We zijn trots dat BROCOM ons gekozen heeft op basis van die criteria."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]