Brocom wint beste reclamecampagne Decavi samen met AddRetail

Dit jaar bracht de uitreiking van de Decavi Niet-levensverzekeringstrofeeën in de Brusselse Docks Dome opnieuw alle belangrijke spelers uit de verzekeringswereld samen. En opnieuw mocht Brocom, met zijn slogan "Je makelaar, je beste verzekering", de hoogste trede van het podium beklimmen.
De prijs is een mooie beloning voor de tv-spot "Tijden veranderen" die AddRetail voor Brocom ontwikkelde. Op basis van een gedragsverandering bij de Belgen na een opeenvolging van crisissen, vraagt de klant zichzelf af of hij/zij goed verzekerd is: "Even checken met mijn verzekeringsmakelaar, ‘t is zijn vak!" Die boodschap gaat gepaard met een nieuwe geluidsidentiteit die de herkenbaarheid moet bevorderen, en die moet zorgen voor een vleugje positivisme. De mediacampagne maakt volgens AddRetail ook effectief indruk, want alle meetindicatoren gaan de hoogte in: bekendheid, overweging, voorkeur, conversies. Het bureau stelt inderdaad vast dat het aantal gesprekken op de website het afgelopen jaar verdubbelde. "Je makelaar is meer dan ooit je beste verzekering," klinkt het.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]