Dit jaar bracht de uitreiking van de Decavi Niet-levensverzekeringstrofeeën in de Brusselse Docks Dome opnieuw alle belangrijke spelers uit de verzekeringswereld samen. En opnieuw mocht Brocom, met zijn slogan "Je makelaar, je beste verzekering", de hoogste trede van het podium beklimmen.
De prijs is een mooie beloning voor de tv-spot "Tijden veranderen" die AddRetail voor Brocom ontwikkelde. Op basis van een gedragsverandering bij de Belgen na een opeenvolging van crisissen, vraagt de klant zichzelf af of hij/zij goed verzekerd is: "Even checken met mijn verzekeringsmakelaar, ‘t is zijn vak!" Die boodschap gaat gepaard met een nieuwe geluidsidentiteit die de herkenbaarheid moet bevorderen, en die moet zorgen voor een vleugje positivisme. De mediacampagne maakt volgens AddRetail ook effectief indruk, want alle meetindicatoren gaan de hoogte in: bekendheid, overweging, voorkeur, conversies. Het bureau stelt inderdaad vast dat het aantal gesprekken op de website het afgelopen jaar verdubbelde. "Je makelaar is meer dan ooit je beste verzekering," klinkt het.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]