BRU gaat voor 100% lokaal met Clear Channel

In zijn laatste campagne benadrukt BRU het belang van lokaal drinken en legt het de nadruk op de nabijheid van de bron door middel van een originele nationale OOH-campagne. Afhankelijk van de stad tonen de billboards een aangepaste creatie die rekening houdt met de afstand tot de natuurlijk sprankelende waterbron. Het doel? Elke consument eraan herinneren dat ze nooit ver van de BRU-bron verwijderd zijn.
De campagne is te zien op de 16m² en 36m² panelen in de stadscentra en de grote Belgische steden, en op de 4 I-Conic schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). Naast deze nationale dekking onthullen vijf strategisch geselecteerde locaties in Brussel, Antwerpen en Luik de gigantische 2D uitsnede van de fles voor nog meer impact.
“Door in te spelen op een sterke maatschappelijke trend — de opkomst van de ‘Eet Lokaal’-beweging — is BRU het allereerste merk dat Belgen bewust maakt van de noodzaak om ook lokaal te drinken,” zegt Charlotte Giroud, marketing manager bij BRU. “Eigenlijk is dit een glasheldere boodschap naar consumenten toe: BRU® is een lokaal, natuurlijk mineraalwater en wordt niet ver van de bron geëxporteerd. Met deze campagne nodigen we de Belgen uit om lokaal te consumeren, ook als het gaat om de keuze van water.”
De campagne is zichtbaar van 2 tot 24 juni en is het resultaat van de samenwerking tussen Spadel, Happiness Brussels, Space, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]