Brugge Kaas en LDV United proeven meer

Crea / News

ldv brugge kaasBrugge kaas vond het tijd om uit te pakken met een gloednieuwe imagocampagne die de smaakbeleving van hun kaasaanbod nog eens goed in de verf zet. LDV United schreef een nieuwe basline: “Proef meer”, en bedacht een passende campagne om deze lijn te installeren.
Het startschot van deze campagne wordt gegeven met drie opvallende tv-spots waarin die unieke smaakbeleving van de verschillende kazen visueel en auditief gevat worden. Samen met de mensen die aan tafel zitten worden we ondergedompeld in een heel ander universum dan de abdijen en graanvelden die we kennen uit kaascommunicatie. Een unieke, musical-like smaakbeleving. Charlotte Van Vlierberghe (Brugge Kaas): “Belangrijk was dat deze campagne net zo smaakvol en uniek werd als ons product. Een verrassende mix van talenten hebben daar dan ook voor gezorgd. Zo vormden het team van LDV United, regisseur Jonas Govaerts die vooral bekend staat om zijn fictiewerk (Tabula Rasa, Welp) en muziek (The Hicky Underworld) en de zangeressen van “The Bonnie Blues” voor een gedroomde combinatie, die atypische spots teweegbracht.”
Deze maand is de Brugge Oud spot te zien op tv en social media. Brugge Blomme en Brugge d’Or volgen respectievelijk in het najaar en januari 2020. Naast deze spots zijn er ook prints voorzien waarin het genotmoment voorop staat. Grote activaties om ‘Proef meer’ nog verder te installeren volgen later.

BRUGGE KAAS BLOMME NL from LDV United on Vimeo.

BRUGGE KAAS GOUD NL from LDV United on Vimeo.

BRUGGE KAAS OUD NL from LDV United on Vimeo.
Client : Brugge Kaas
Contacts : Pascale Van Leeuwen, Charlotte Van Vlierberghe, Ingrid Belmans
Agency : LDV United
Creative Direction : Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creation : Julie Vanderbeck
Creation : Matthew Lootens
Account Director : Nathalie Dumortier
Account Manager: Joris Gulders
Account Executive: Innie Tran
Strategy : Jef Raeman
Production : Czar
Director : Jonas Govaerts
Music : Reinhard Vanbergen, The Bonnie Blues
Photographer: Toon Aerts
Food Stylist: Philippe Desnerck