Brugse studenten vieren 30 jaar marketing

Marketing / News

Howest marketing 30De opleiding Marketing aan Howest bestaat 30 jaar en dat kan niet zomaar voorbijgaan. De afgelopen jaren is een job als marketeer enorm in trek. Ongetwijfeld zal de digitale wereld daar voor iets tussen zitten. Een team van een 20-tal studenten slaat de handen in elkaar en wil bedrijven en studenten samen brengen. Ook willen deze studenten Brugge op de kaart zetten om marketing in hun thuisstad een boost te geven. Op het event The Future of Marketing brengen drie sprekers uit verschillende sectoren cases uit het werkveld om mensen warm te maken. Ze willen inzichten delen om enerzijds hen iets bij te brengen maar anderzijds om hen te inspireren om de creatieve uitdaging als marketeer aan te gaan. Op 23 januari 2018 kunt u deze drie toppers aan het werk zien in de Vaartdijkstraat 19 in Brugge. Meer bepaald in het Vaartdijk Business Center - de thuisbasis van D'M&S Communication. Als eerste verwelkomen de studenten Wim De Laet (Snackbytes), hij vertelt over hoe bedrijven kunnen omgaan met de nieuwe technologieën. Ten tweede spreekt Klaas Willaert (Uber) over de invloed van big data. Tot slot neemt Chris Demeyere (Punchline) het woord over hoe men sociale media strategisch kan inzetten.
Meer informatie vindt u op de website www.futureofmarketing.be.