Bruno Vanspauwen schrijft een boek

Bruno Vanspauwen (1959) begon als copywriter en was medeoprichter van een reclamebureau (GV/Company) dat in samenwerking met een internationaal netwerk (TBWA) uitgroeide tot een van de grootste van het land. Hij schrijft tegenwoordig over wijn en gastronomie voor De Standaard en Knack Weekend, en publiceerde eerder Waarom reclame niet werkt, De reclamejongens en De miljoenen van De Morgen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]