Brussel Mobiliteit en mortierbrigade/VO communications blijven met je voeten spelen

Crea / News

Naar aanleiding van de Europese week van de Mobiliteit, die plaatsvindt van donderdag 16 tot woensdag 22 september, hebben Mortierbrigade/VO Communications en Brussel Mobiliteit een nieuwe campagne gelanceerd om de Brusselaars aan te moedigen hun Voeten© te gebruiken.

Stappen is immers de belangrijkste manier om zich te verplaatsen in Brussel, en vormt dit jaar het centrale thema van de week van de Mobiliteit. Gesteund door het succes van de eerste campagne, hebben mortierbrigade/VO Communications en Brussel Mobiliteit een tweede campagne gecreëerd die het gebruik van Je Voeten© verder promoot. Aan de hand van een reeks affiches wil Brussel Mobiliteit de Brusselaars ertoe aanzetten hun Voeten© te gebruiken, met name door ze te combineren met andere vormen van zachte mobiliteit voor langere trajecten. Het beeld werd toevertrouwd aan de getalenteerde fotograaf Danii Lavroski.

Er staat ook een activatie op het programma met de actie Walk this Week. Ploegen van 2 tot 10 personen worden uitgedaagd om dagelijks 10.000 stappen te zetten per persoon, en dat tijdens de hele week van de mobiliteit. CREDITS

Client: Bruxelles Mobilité/Brussel Mobiliteit
Client contacts: Christine Heine, Charline Barette, Pedro Dos Santos

Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost BerendsBrand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Frédéric Zouag & Nicolas Gaspart

Strategy: Philippe Gerin
Producer: Tuyen Pham
Social Lead : Lisa Smets
Social Media Creatives: Ella Van Cappelen & Tine Van Daelen

Design: Patrick Downie
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata

Production Company : Bounce RocksPhotography: Daniil Lavroski
PR :VO agency

UX & UI Design: Pieter Nijs & Wout LeemansDevelopment: Sam Tubbax
Project Management: Laurens Selathuri & Jeroen De Bock