Kan vliegen en reizen nog blijven zoals het was? En moet dat wel? Dat is het uitgangspunt voor Brussels Airlines om nu al een aantal zaken te herzien. Dat de nieuwe maatregelen het vliegen veranderen is evident. Maar er dringt zich rond reizen ook een nieuw bewustzijn op, waarbij nog meer gekeken zal worden naar de impact op de mens & de wereld. En waarbij ook de reizigers misschien in eigen boezem kijken.
Dit nieuwe te volgen traject werd ‘Change is in the air’ gedoopt. Een eerste initiatief is een mission statement dat met een paginagrote krantenadvertentie wordt aangekondigd. Het wordt ook verspreid via sociale netwerken. Terwijl ondertussen alle voorbereidingen worden getroffen om opnieuw te starten met vliegen, zet dit alvast de toon voor een frisse, nieuwe wind. Wordt vervolgd, belooft het bureau van Brussels Airlines, TBWA.
CREDITS
Agency - TBWA
CD: Jeremie Goldwasser
AD: Ad Van Ongeval
Copy: Paul van Oevelen
Social Creative: Charlotte Mulders
Strategy: Gunther Van Lany
Client Service: Geert Potargent
Account: Munanga Kabue, Elien Onclinx
Studio: Danny Jacquemin, Axel Nedee, Christine Lips
Client – Brussels Airlines
VP Marketing: Tanguy Cartuyvels
Marketing director: Michel Moriaux
Social Media Manager: Claudia Tluk
Vice President Corporate Communications – Perswoordvoerster: Wencke Lemmes-Pireaux
Media Relations Manager – External Communication: Kim Daenen
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]