Brussels Airlines bezint voor het begint met TBWA

Crea / News

Kan vliegen en reizen nog blijven zoals het was? En moet dat wel? Dat is het uitgangspunt voor Brussels Airlines om nu al een aantal zaken te herzien. Dat de nieuwe maatregelen het vliegen veranderen is evident. Maar er dringt zich rond reizen ook een nieuw bewustzijn op, waarbij nog meer gekeken zal worden naar de impact op de mens & de wereld. En waarbij ook de reizigers misschien in eigen boezem kijken.

Dit nieuwe te volgen traject werd ‘Change is in the air’ gedoopt. Een eerste initiatief is een mission statement dat met een paginagrote krantenadvertentie wordt aangekondigd. Het wordt ook verspreid via sociale netwerken. Terwijl ondertussen alle voorbereidingen worden getroffen om opnieuw te starten met vliegen, zet dit alvast de toon voor een frisse, nieuwe wind. Wordt vervolgd, belooft het bureau van Brussels Airlines, TBWA.

CREDITS

Agency - TBWA

CD: Jeremie Goldwasser
AD: Ad Van Ongeval

Copy: Paul van Oevelen

Social Creative: Charlotte Mulders

Strategy: Gunther Van Lany

Client Service: Geert Potargent 
Account: Munanga Kabue, Elien Onclinx

Studio: Danny Jacquemin, Axel Nedee, Christine Lips

Client – Brussels Airlines

VP Marketing:  Tanguy Cartuyvels

Marketing director: Michel Moriaux

Social Media Manager: Claudia Tluk

Vice President Corporate Communications – Perswoordvoerster: Wencke Lemmes-Pireaux

Media Relations Manager – External Communication: Kim Daenen