Brussels Airlines en Social Lab verkennen Noord-Amerika

BrusselsAirlines

Budgets / News

BrusselsAirlines
Pieter Vanderbeeken, marketing & online sales manager bij Brussels Airlines voor de Verenigde Staten en Canada, koos voor een samenwerking met Social Lab New York. Dat zal binnenkort instaan voor de communicatie op de Amerikaanse sociale netwerken, met als objectief het aantrekken van nieuwe klanten. De Belgische luchtvaartmaatschappij, die onderdeel van Lufthansa is, biedt nu al dagelijkse vluchten aan naar Washington DC en New York, en voegt daar straks ook nog eens vijf vluchten per week naar Toronto aan toe.
PieterVanderbeeken
“Brussels Airlines kende de grootste stijging passagiers in zijn hele geschiedenis," zegt Pieter Vanderbeeken. "We telden 7,5 miljoen passagiers in 2015, wat een groei betekent van 12% in vergelijking met 2014. We willen het aantal reservaties nog doen toenemen en Benjamin Snyers, CEO van Social Lab New York, heeft ons ervan overtuigd dat sociale media hierin een belangrijke rol kunnen spelen. We kijken er enorm naar uit om samen te werken met dit team, dat bestaat uit Belgische landgenoten.” Benjamin Snyers zelf wil dit nog kwijt: “If you can make it there, you can make it anywhere."