Brussels Airlines en TBWA lanceren LOOP

Met LOOP is Brussels Airlines de eerste Belgische vliegtuigmaatschappij die een ‘getrouwheidsprogramma’ aanbiedt voor non-frequent flyers (zie ook hier). Brussels Airlines en TBWA lanceren – in de typische grafische Brussels Airlines stijl – enkele vogeltjes ‘vliegensvlug ‘ de lucht in met een kanon. De campagne van LOOP start vandaag met advertenties, bannering en radiospots. Vanaf 9 november zullen er ook affiches te zien zijn.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]