Met LOOP is Brussels Airlines de eerste Belgische vliegtuigmaatschappij die een ‘getrouwheidsprogramma’ aanbiedt voor non-frequent flyers (zie ook hier). Brussels Airlines en TBWA lanceren – in de typische grafische Brussels Airlines stijl – enkele vogeltjes ‘vliegensvlug ‘ de lucht in met een kanon. De campagne van LOOP start vandaag met advertenties, bannering en radiospots. Vanaf 9 november zullen er ook affiches te zien zijn.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]