Bubka doet de was

Peritus Brands, de onderneming achter iconische Belgische huishoudmerken Blan, Remy en Mousse de Lin, koos na consultatie voor Bubka als communicatiepartner voor de komende jaren. “We voelden ons meteen goed bij de aanpak van Bubka en wat ze al hebben gerealiseerd voor merken waar we veel verwantschap mee hebben,” verduidelijkt Stijn Claes, marketing manager Peritus Brands. “We waren er snel van overtuigd dat we met Bubka onze ambities gaan kunnen waarmaken. We willen met onze merken een grote sprong vooruit maken en staan aan het begin van hun heropstanding. Bubka’s visie over zowel de korte- als langetermijnaanpak, sloten perfect aan bij wat wij nodig hebben."
Raf Van Raemdonck, managing partner Bubka, is uiteraard enthousiast: “We zijn enorm blij met deze drie merken met een ongelooflijke 'heritage'. Onze hybride aanpak waarbij branding, activatie en 'digital' hand in hand gaan, zorgt voor aantoonbare groei. Zo maken we ook voor merken die niet over ongebreidelde middelen beschikken het verschil. We zijn al meteen volop bezig de 'brand stories' voor alle drie de merken uit te puren. Midden april al worden de eerste uitingen gepubliceerd.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]