Bubka doet de was

Budgets / News

Blan mousse de lin remy

Peritus Brands, de onderneming achter iconische Belgische huishoudmerken BlanRemy en Mousse de Lin, koos na consultatie voor Bubka als communicatiepartner voor de komende jaren.  “We voelden ons meteen goed bij de aanpak van Bubka en wat ze al hebben gerealiseerd voor merken waar we veel verwantschap mee hebben,” verduidelijkt Stijn Claes, marketing manager Peritus Brands. “We waren er snel van overtuigd dat we met Bubka onze ambities gaan kunnen waarmaken. We willen met onze merken een grote sprong vooruit maken en staan aan het begin van hun heropstanding. Bubka’s visie over zowel de korte- als langetermijnaanpak, sloten perfect aan bij wat wij nodig hebben."

Raf Van Raemdonck, managing partner Bubka, is uiteraard enthousiast: “We zijn enorm blij met deze drie merken met een ongelooflijke 'heritage'. Onze hybride aanpak waarbij branding, activatie en 'digital' hand in hand gaan, zorgt voor aantoonbare groei. Zo maken we ook voor merken die niet over ongebreidelde middelen beschikken het verschil. We zijn al meteen volop bezig de 'brand stories' voor alle drie de merken uit te puren. Midden april al worden de eerste uitingen gepubliceerd.”