Bubka doet de was

Peritus Brands, de onderneming achter iconische Belgische huishoudmerken Blan, Remy en Mousse de Lin, koos na consultatie voor Bubka als communicatiepartner voor de komende jaren. “We voelden ons meteen goed bij de aanpak van Bubka en wat ze al hebben gerealiseerd voor merken waar we veel verwantschap mee hebben,” verduidelijkt Stijn Claes, marketing manager Peritus Brands. “We waren er snel van overtuigd dat we met Bubka onze ambities gaan kunnen waarmaken. We willen met onze merken een grote sprong vooruit maken en staan aan het begin van hun heropstanding. Bubka’s visie over zowel de korte- als langetermijnaanpak, sloten perfect aan bij wat wij nodig hebben."
Raf Van Raemdonck, managing partner Bubka, is uiteraard enthousiast: “We zijn enorm blij met deze drie merken met een ongelooflijke 'heritage'. Onze hybride aanpak waarbij branding, activatie en 'digital' hand in hand gaan, zorgt voor aantoonbare groei. Zo maken we ook voor merken die niet over ongebreidelde middelen beschikken het verschil. We zijn al meteen volop bezig de 'brand stories' voor alle drie de merken uit te puren. Midden april al worden de eerste uitingen gepubliceerd.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]