Bubka krijgt nieuwe creatieve structuur

Ben_VanAsbroeck_BUBKA

Media / News

Ben_VanAsbroeck_BUBKAMet de komst van Ben ‘Netflix’ Van Asbroeck legt Bubka de basis voor een future-proof creatieve structuur. Ben is een seasoned creative, die het voorbije anderhalf jaar Netflix mee op de kaart zette in ons land (en daarbuiten). Hij verdiende zijn sporen eerder bij onder meer DuboisMeetsFugger en McCann en als freelancer. Hij wordt creative lead, samen met Stinus Van Grieken, die al enkele jaren bij Bubka aan de slag is.

“Door de spirit van de ploeg, de klanten en de aanpak van Bubka zie ik hier heel wat kansen liggen,” preciseert Ben Van Asbroeck. “Bubka is een onafhankelijk bureau met een clevere balans tussen creativiteit en effectiviteit. Waar naar de toekomst gekeken wordt, in realtime wordt gecreëerd en waar data en communicatie gelinkt worden aan de business van de klanten. Bubka heeft goed begrepen dat technologie een steeds belangrijker rol zal spelen, maar beseft evengoed dat ‘technicians’ zonder ‘magicians’ nul impact hebben.”

Raf Van Raemdonck, managing partner: “Het was van bij het eerste gesprek duidelijk dat Ben en Bubka zowel qua visie als ambities op dezelfde golflengte zitten. Hij is naast een uitstekende creatief ook strategisch heel sterk. Het is veelbetekenend dat zowel adverteerders (recent nog Gezinsbond en Randstad) als creatieven met de blik op de toekomst kiezen voor Bubka.”