Armageddon daarbuiten! Het is nu hopen op een snelle medische oplossing zoals een medicijnen en een vaccin zodat we onze economie opnieuw kunnen opstarten, vindt men bij Bubka (en daar niet alleen). Deze tijd van kommer en kwel creëert tevens een ideale context voor lifelong-learning. Zo is Bubka Brain Bits webinar een nieuwe gratis live webinarserie. "Dit idee zat al een tijdje in onze marketing pipeline en we hebben het nu via de fast-lane uitgerold," luidt het bij Bubka. "We vliegen er in met een Live Eye-tracking demo waarbij we FMCG-marketeers door de ogen van de consument naar een winkelrek, een TVC en een website kijken. Helemaal interactief en real-time aan de hand van de nieuwste Eye-tracking tools en toegelicht door onze gastspreker, professor doctor in de neuroscience Jelle Demanet."
Dit eerste webinar “Neuromarketing : A next level sales strategy” vindt plaats op 24 april. 45 van de 100 beschikbare plaatsen zijn al weg.
De volgende thema’s van dit maandelijks webinar liggen ook al vast :
- Neuromarketing : emotion ad association in FMCG marketing (14/05)
- How to make a perfect online keynote? (4/06)
- Distinctive Brand assets tbd
- Online brainstorming tbd