Bubka lead agency voor Stannah Stairlifts

Stannah

Budgets / News

StannahStannah International – producent van trapliften – ondertekende een overeenkomst met Bubka voor het wereldwijd beheer van hun social media. Bubka wordt lead agency en zal als single point of contact de volledige coördinatie op zich nemen van het project. De lokale implementatie wordt verzorgd door de bureaus van +impagepartners, het netwerk van onafhankelijke management-owned bureaus waarvan Bubka de Belgische vertegenwoordiger is. Sinds begin dit jaar loopt deze set-up al in Nederland en de Verenigde Staten.

“Stannah International is een no-nonsense onderneming die beseft dat de beslissing over hun producten een transgenerationeel gegeven is,” zegt Raf Van Raemdonck van Bubka. “Een traplift geeft de eindgebruikers – doorgaans mensen die al wat ouder en moeilijker te been zijn – de kans om langer te kunnen blijven genieten van de nabijheid van kinderen en kleinkinderen in hun vertrouwde thuis. Daarmee wordt het belang van social media en content in hun communicatie-aanpak meteen duidelijk.”

“Stannah zocht een creatieve en betrouwbare partner om dit essentieel onderdeel van ons communicatieplan in goede banen te leiden. Kwalitatieve content is voor ons cruciaal voor SEO, het heeft een enorme impact op onze conversie. Dit moet optimaal zijn afgestemd op elke specifieke regio, vertalen en een simpele culture check is ontoereikend. De flexibiliteit en performantie van de netwerkstructuur van +imagepartners en Bubka’s aanvoelen van de dynamiek van het beslissingsproces en de verschillende doelgroepen, gaven de doorslag bij onze keuze,” aldus Austen Ahern, head of digital marketing van Stannah International.

Bubka werkt in nauw overleg met de experts van We Are Digital, wereldwijd PPC-partner van Stannah. Het project wordt regio per regio uitgerold volgens ‘priority markets’. Na Benelux en de Verenigde Staten wordt nog voor de zomer begonnen in Spanje, Tsjechië en Slovakije. In het najaar volgt Australië en de verdere internationale planning.