Bubka niet gierig voor OudenDijk Noord-Hollandse Gouda

Crea / News

BUBKA_Oudendijk_EOY-Abri-NLOudenDijk koos Bubka als communicatiepartner om de ambities van het merk mee inhoud en vorm te geven. De kaas-range is uitsluitend bij Delhaize en speciaalzaken verkrijgbaar, maar wil daar een voorkeursmerk worden. “We zijn erg blij met de komst van OudenDijk,” vertelt Raf Van Raemdonck, ceo en head of strategy bij Bubka. “De aanpak van Bubka heeft de voorbije jaren al verschillende FMCG-merken overtuigd, waardoor we ook een unieke expertise hebben kunnen opbouwen. Dat OudenDijk Bubka selecteert voor toekomstgerichte communicatie, is geen toeval.”
Als eerste stap in de samenwerking werden alle registers opengetrokken om OudenDijk te positioneren als ‘Noord-Hollands, maar niet gierig in smaak’ en als party proof eindejaarshapje. Met abribus en POS-communicatie in het Delhaize-netwerk. Maar ook een multi-channel digitale campagne om u tegen te zeggen, met inspirerende, op search analyse gebaseerde video- & linkposts, e-couponing en veel meer. OudenDijk wordt dé ster van de hapjes bij het aperitief. Wie met de tips & tricks van OudenDijk aan de slag gaat, zal zonder twijfel scoren bij zijn gasten, zonder daarvoor veel inspanning te moeten leveren.

Technische fiche
Klant: Milcobel – Charlotte Van Vlierberghe, Pascale Van Leeuwen
Client service: Thomas Faes – Michel Laukens
Strategy: Sander Van Dijcke (WAD) – Raf Van Raemdonck
Creatives: Katleen Boogaerts – Stinus Van Grieken – Stijn Lecomte – Christophe Van Eygen – Ben Van Asbroek
Food pairing & recipe design: Ann Keymeulen
Photography: Philip De Snerck