Bubka ontsluiert het witte geheim van Blan

Blan, dé witmaker der witmakers voor de was, staat voor een grote uitdaging. Als Belgisch 3-generaties-merk wil het een vuist maken tegen de grote internationale merken die met grote communicatiebudgetten de wasmiddelenmarkt domineren. Gesteund door een trouwe schare ‘oudere’ fans, wil Blan nu ook meer aansluiting vinden bij de jongere consumenten.
En daarvoor klopte Blan aan bij Bubka. “Bubka ontdekte dat er een belangrijke transgenerationele driver is om de magie van Blan naar boven te halen,” aldus Raf Van Raemdonck van Bubka. “Daarom volgen we twee sporen. We geven het merk een emotionele lading: al generaties lang maak je indruk met wit. En we demonstreren het ‘king of white’-gehalte én het gebruik van Blan.”
Vanuit een nieuwe brand story ontwikkelde Bubka de campagne ‘Het witte geheim van elke nieuwe generatie’. Deze boodschap werd vertaald naar een uitgebreide on- en offline activatiecampagne. Met onder meer online video en advertising, print, webisite en Facebook. De campagne, met bijbehorende wedstrijd en hagelwitte prijzen, werd succesvol afgetrapt op de Ladies Fair van Goed Gevoel, en loopt gedurende enkele weken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]