Blan, dé witmaker der witmakers voor de was, staat voor een grote uitdaging. Als Belgisch 3-generaties-merk wil het een vuist maken tegen de grote internationale merken die met grote communicatiebudgetten de wasmiddelenmarkt domineren. Gesteund door een trouwe schare ‘oudere’ fans, wil Blan nu ook meer aansluiting vinden bij de jongere consumenten.
En daarvoor klopte Blan aan bij Bubka. “Bubka ontdekte dat er een belangrijke transgenerationele driver is om de magie van Blan naar boven te halen,” aldus Raf Van Raemdonck van Bubka. “Daarom volgen we twee sporen. We geven het merk een emotionele lading: al generaties lang maak je indruk met wit. En we demonstreren het ‘king of white’-gehalte én het gebruik van Blan.”
Vanuit een nieuwe brand story ontwikkelde Bubka de campagne ‘Het witte geheim van elke nieuwe generatie’. Deze boodschap werd vertaald naar een uitgebreide on- en offline activatiecampagne. Met onder meer online video en advertising, print, webisite en Facebook. De campagne, met bijbehorende wedstrijd en hagelwitte prijzen, werd succesvol afgetrapt op de Ladies Fair van Goed Gevoel, en loopt gedurende enkele weken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]